Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie nr 104/2025 Burmistrza Kietrza z 8 sierpnia 2025r.

Data ogłoszenia:
08-08-2025
Termin składania dok.:
26-08-2025
Jednostka:
Urząd Gminy

 

Zarządzenie nr 104/2025

Burmistrza Kietrza

z 8 sierpnia 2025r.

 

w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko Pełnomocnika Burmistrza Kietrza

ds. dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz

 

 

Na podstawie art. 33 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024r., poz.1465, 1572, 1907, 1940) oraz § 13 ust. 3 Zarządzenia nr 102/2025 Burmistrza Kietrza z dnia 8 sierpnia 2025r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Kietrzu  a także art. 2 pkt. 3, art. 4 ust.1 pkt. 18, art. 42 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. i działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

 

zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

Ogłaszam nabór na wolne stanowisko Pełnomocnika Burmistrza Kietrza ds. dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz.

§ 2.

Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3.

Ogłoszenie o naborze zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kietrz (www.bip.kietrz.pl) oraz na stronie internetowej serwisu miejskiego (www.kietrz.pl).

§ 4.

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                   Z up. BURMISTRZA

                                                                                   /-/ mgr Aneta Kopeczek

                                                                                   SEKRETARZ GMINY


Załącznik

do Zarządzenia nr 104/2025

Burmistrza Kietrza

z dnia 8 sierpnia 2025r.

 

 

BURMISTRZ KIETRZA

ogłasza nabór na stanowisko Pełnomocnika Burmistrza Kietrza ds. dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

  Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz.

  1. Określenie stanowiska: Pełnomocnik Burmistrza Kietrza ds. dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz

Wymiar czasu dyżurów – 3 godziny tygodniowo

Przewidywany termin objęcia funkcji:  1 września 2025 r.

Okres zawarcia umowy: do 31 grudnia 2026r.

 

  1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata 
  1. wykształcenie co najmniej średnie z maturą;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
  6. znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
  7. znajomość ustawy o ochronie zwierząt;
  8. znajomość obsługi komputera – Microsoft Office/WORD, Excel;

 

  1. Wymagania dodatkowe
  1. udokumentowane przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy ze zwierzętami (np. wolontariat, członkostwo w NGO działającym na rzecz ochrony i pomocy zwierzętom);
  2. umiejętność interpretacji przepisów prawnych oraz stosowania ich w praktyce;
  3. umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, samodzielność i organizacja pracy, kultura osobista, zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność właściwej organizacji pracy, zdolności analityczne
  4. odporność na stres.

 

  1. Główne zadania na stanowisku  Pełnomocnika Burmistrza Kietrza ds. dobrostanu zwierząt:
  1. przygotowywanie i prowadzenie na terenie gminy kampanii informacyjnych dotyczących ochrony zwierząt i prawidłowego utrzymania zwierząt;
  2. współpraca z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami społecznymi, środowiskiem naukowym oraz rolnikami i ich przedstawicielami w zakresie dobrostanu zwierząt;
  3. identyfikacja najważniejszych problemów w zakresie dobrostanu zwierząt oraz ochrony zwierząt i przedkładanie Burmistrzowi propozycji ich rozwiązania;
  4. przyjmowanie zawiadomień, w przypadkach niecierpiących zwłoki, gdy dalsze pozostawanie zwierzęcia u dotychczasowego właściciela lub opiekuna zagraża jego życiu lub zdrowiu, od Policji lub upoważnionego przedstawiciela organizacji społecznej, której statutowym celem działania jest ochrona zwierząt, o odebraniu zwierzęcia, celem podjęcia odpowiednich kroków prawnych;
  5. analiza, ocena i monitorowanie funkcjonowania przepisów w zakresie dobrostanu zwierząt oraz ochrony zwierząt;
  6. współpraca z referatem Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji;
  7. współpraca ze służbami weterynaryjnymi;
  8. podejmowanie działań dotyczących wykrycia wszelkich przypadków i nieprawidłowości w utrzymywaniu zwierząt i znęcania się nad zwierzętami;
  9. opiniowanie projektów aktów prawnych w zakresie dobrostanu zwierząt oraz ochrony zwierząt;
  10. pełnienie dyżurów w Urzędzie Miejskim w Kietrzu w wymiarze 3 godzin tygodniowo.
  1. Warunki pracy na stanowisku
  1. budynek piętrowy, 4. poziomowy, miejsce pracy usytuowane na 1. poziomie;
  2. brak windy dla osób niepełnosprawnych/sanitariat niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
  3. bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy;
  4. miejsce pracy: siedziba Urzędu Miejskiego w Kietrzu;
  5. dyżury pełnione w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu
  6. wykonywanie świadczenia bez wynagrodzenia na zasadzie wolontariatu.

 

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W lipcu 2025 r., (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

  1. Wymagane dokumenty.
  1. list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
  2. życiorys zawodowy (cv);
  3. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
  4. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji  (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz  zgodnie z ustawą dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych – (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781).

Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781)”;

  1. oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści:

Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja1, 48 – 130 Kietrz, REGON 000530324.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail:
  3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Miejski
    w Kietrzu na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit.a RODO).
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
    na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi  IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
  6. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Kietrzu. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania  określonych w art. 18 RODO.
  8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
  9. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Miejski w Kietrzu.”
  1. wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.

 

  1. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Pełnomocnika Burmistrza Kietrza do spraw dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz” osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, 48-130 Kietrz, ul. 3 Maja 1, w terminie do dnia 26.08.2025 r., do godz. 12:00 (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).
  2. Oferty, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Etapy postępowania:
  1. I - sprawdzenie ofert pod względem formalnym;
  2. informacja o wynikach I etapu o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu;
  3. poinformowanie dopuszczonych do II etapu kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej).
  4. II – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

 

  1. Informacje dodatkowe.
  1. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na:
  1. stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.kietrz.pl);
  2. stronie internetowej Urzędu Miejskiego (www.kietrz.pl);
  3. tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. 3 Maja 1;
  1. Burmistrz Kietrza ma prawo odwołać przeprowadzenie naboru bez podania przyczyn;
  2. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 77 485 43 56 wew. 34.

PLIKI DO POBRANIA:


1. PDFZarządzenie nr 104/2025 Burmistrza Kietrza z 8 sierpnia 2025r. (266,17KB)


2. PDFOgłoszenie naboru na stanowisko Pełnomocnika Burmistrza Kietrza ds. dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz.pdf (363,89KB)


3. DOCXKwestionariusz osobowy.docx (17,63KB)


4. DOCOswiadczenia kandydata.doc (33,50KB)