Zarządzenie nr 104/2025 Burmistrza Kietrza z 8 sierpnia 2025r.
Zarządzenie nr 104/2025
Burmistrza Kietrza
z 8 sierpnia 2025r.
w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko Pełnomocnika Burmistrza Kietrza
ds. dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz
Na podstawie art. 33 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024r., poz.1465, 1572, 1907, 1940) oraz § 13 ust. 3 Zarządzenia nr 102/2025 Burmistrza Kietrza z dnia 8 sierpnia 2025r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Kietrzu a także art. 2 pkt. 3, art. 4 ust.1 pkt. 18, art. 42 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. i działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ogłaszam nabór na wolne stanowisko Pełnomocnika Burmistrza Kietrza ds. dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz.
§ 2.
Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Ogłoszenie o naborze zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kietrz (www.bip.kietrz.pl) oraz na stronie internetowej serwisu miejskiego (www.kietrz.pl).
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. BURMISTRZA
/-/ mgr Aneta Kopeczek
SEKRETARZ GMINY
Załącznik
do Zarządzenia nr 104/2025
Burmistrza Kietrza
z dnia 8 sierpnia 2025r.
BURMISTRZ KIETRZA
ogłasza nabór na stanowisko Pełnomocnika Burmistrza Kietrza ds. dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz.
- Określenie stanowiska: Pełnomocnik Burmistrza Kietrza ds. dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz
Wymiar czasu dyżurów – 3 godziny tygodniowo
Przewidywany termin objęcia funkcji: 1 września 2025 r.
Okres zawarcia umowy: do 31 grudnia 2026r.
- Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata
- wykształcenie co najmniej średnie z maturą;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o ochronie zwierząt;
- znajomość obsługi komputera – Microsoft Office/WORD, Excel;
- Wymagania dodatkowe
- udokumentowane przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy ze zwierzętami (np. wolontariat, członkostwo w NGO działającym na rzecz ochrony i pomocy zwierzętom);
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych oraz stosowania ich w praktyce;
- umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, samodzielność i organizacja pracy, kultura osobista, zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność właściwej organizacji pracy, zdolności analityczne
- odporność na stres.
- Główne zadania na stanowisku Pełnomocnika Burmistrza Kietrza ds. dobrostanu zwierząt:
- przygotowywanie i prowadzenie na terenie gminy kampanii informacyjnych dotyczących ochrony zwierząt i prawidłowego utrzymania zwierząt;
- współpraca z organami administracji rządowej, jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami społecznymi, środowiskiem naukowym oraz rolnikami i ich przedstawicielami w zakresie dobrostanu zwierząt;
- identyfikacja najważniejszych problemów w zakresie dobrostanu zwierząt oraz ochrony zwierząt i przedkładanie Burmistrzowi propozycji ich rozwiązania;
- przyjmowanie zawiadomień, w przypadkach niecierpiących zwłoki, gdy dalsze pozostawanie zwierzęcia u dotychczasowego właściciela lub opiekuna zagraża jego życiu lub zdrowiu, od Policji lub upoważnionego przedstawiciela organizacji społecznej, której statutowym celem działania jest ochrona zwierząt, o odebraniu zwierzęcia, celem podjęcia odpowiednich kroków prawnych;
- analiza, ocena i monitorowanie funkcjonowania przepisów w zakresie dobrostanu zwierząt oraz ochrony zwierząt;
- współpraca z referatem Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji;
- współpraca ze służbami weterynaryjnymi;
- podejmowanie działań dotyczących wykrycia wszelkich przypadków i nieprawidłowości w utrzymywaniu zwierząt i znęcania się nad zwierzętami;
- opiniowanie projektów aktów prawnych w zakresie dobrostanu zwierząt oraz ochrony zwierząt;
- pełnienie dyżurów w Urzędzie Miejskim w Kietrzu w wymiarze 3 godzin tygodniowo.
- Warunki pracy na stanowisku
- budynek piętrowy, 4. poziomowy, miejsce pracy usytuowane na 1. poziomie;
- brak windy dla osób niepełnosprawnych/sanitariat niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy;
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miejskiego w Kietrzu;
- dyżury pełnione w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu
- wykonywanie świadczenia bez wynagrodzenia na zasadzie wolontariatu.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W lipcu 2025 r., (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty.
- list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
- życiorys zawodowy (cv);
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych – (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781).
Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781)”;
- oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści:
Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja1, 48 – 130 Kietrz, REGON 000530324.
- Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail:
- Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Miejski
w Kietrzu na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit.a RODO). - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
- Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Kietrzu. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Miejski w Kietrzu.”
- wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.
- Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Pełnomocnika Burmistrza Kietrza do spraw dobrostanu zwierząt w Gminie Kietrz” osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, 48-130 Kietrz, ul. 3 Maja 1, w terminie do dnia 26.08.2025 r., do godz. 12:00 (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).
- Oferty, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
- Etapy postępowania:
- I - sprawdzenie ofert pod względem formalnym;
- informacja o wynikach I etapu o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu;
- poinformowanie dopuszczonych do II etapu kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej).
- II – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
- Informacje dodatkowe.
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na:
- stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.kietrz.pl);
- stronie internetowej Urzędu Miejskiego (www.kietrz.pl);
- tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. 3 Maja 1;
- Burmistrz Kietrza ma prawo odwołać przeprowadzenie naboru bez podania przyczyn;
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 77 485 43 56 wew. 34.
PLIKI DO POBRANIA:
1. Zarządzenie nr 104/2025 Burmistrza Kietrza z 8 sierpnia 2025r. (266,17KB)
3. Kwestionariusz osobowy.docx (17,63KB)