Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
Burmistrz Kietrza co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miejskiej w Kietrzu raport o stanie Gminy Kietrz za rok poprzedni. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza Kietrza w 2024 roku.
Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata na XIV Sesji Rady Miejskiej w Kietrzu w dniu 10 czerwca 2025 roku, w której oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Kietrz. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska w Kietrzu przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi Kietrza wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kietrzu pisemne zgłoszenie zawierające: imię, nazwisko, adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających mu poparcia.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja – a więc 9 czerwca 2025 roku (poniedziałek). Zgłoszenia mieszkańców Gminy Kietrz przyjmowane będą w Biurze Rady.
Przewodniczący Rady
Miejskiej w Kietrzu
/-/ Stanisław Babiniec
DO POBRANIA: