Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem

Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem

     Burmistrz Kietrza co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miejskiej w Kietrzu raport o stanie Gminy Kietrz za rok poprzedni. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza Kietrza w 2024 roku.

     Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata na XIV Sesji Rady Miejskiej w Kietrzu w dniu 10 czerwca 2025 roku, w której oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Kietrz. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska w Kietrzu przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi Kietrza wotum zaufania.

     Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kietrzu pisemne zgłoszenie zawierające: imię, nazwisko, adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających mu poparcia.

    Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja – a więc 9 czerwca 2025 roku (poniedziałek). Zgłoszenia mieszkańców Gminy Kietrz przyjmowane będą w Biurze Rady.

 

Przewodniczący Rady
Miejskiej w Kietrzu

/-/ Stanisław Babiniec


DO POBRANIA:


1. PDFRAPORT za 2024.pdf (1,77MB)