Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

PORZĄDEK OBRAD XI SESJI RADY MIEJSKIEJ W KIETRZU

PORZĄDEK OBRAD XI SESJI RADY MIEJSKIEJ W KIETRZU

20 MARCA 2025 ROKU (CZWARTEK), GODZINA 15:00

Urząd Miejski w Kietrzu: Duża Sala Konferencyjna

TRYB STACJONARNY

 

1. Rozpoczęcie obrad sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z X Sesji Rady Miejskiej w Kietrzu, która odbyła się 20 lutego 2025 roku.

4. Informacje:

4.1. Burmistrza Kietrza o swojej pracy w okresie międzysesyjnym;

4.2.Przewodniczących Stałych Komisji Rady o pracy tych komisji w okresie międzysesyjnym.

5. Zapytania, interpelacje radnych i wolne wnioski.

6. Debata o pomocy społecznej.

7. Podjęcie uchwał w sprawach:

7.1. w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kietrz na lata 2025-2032;

7.2. w sprawie zmian budżetu Gminy Kietrz na 2025 rok;

7.3. w sprawie przyjęcia "Apelu Rady Gminy Murów o pilne podjęcie działań mających na celu zmianę zasad finansowania inwestycji w obszarze gospodarki wodno-ściekowej na obszarach leżących poza aglomeracjami wyznaczonymi w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych";

7.4. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę praw do nieruchomości położonych w miejscowości Kietrz;

7.5. w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Kietrz w 2025 roku”;

7.6. w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendiów w ramach Programu wspierania edukacji uzdolnionych uczniów pobierających naukę na terenie Gminy Kietrz;

7.7. w sprawie zmiany Uchwały nr V/57/2019 Rady Miejskiej w Kietrzu z dnia 31 stycznia 2019 r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli, szkół publicznych i niepublicznych szkół o uprawnieniach szkół publicznych prowadzonych przez osobę prawną lub fizyczną inną niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości wykorzystania tych dotacji.

8. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje.

9. Oświadczenia

10. Informacje bieżące

11. Zakończenie obrad