Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie nr 165/2024 Burmistrza Kietrza z dnia 26.09.2024 r.

Data ogłoszenia:
26-09-2024
Termin składania dok.:
11-10-2024
Jednostka:
Urząd Gminy

BURMISTRZ KIETRZA

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: młodszy referent ds. kadr i archiwum w Urzędzie Miejskim w Kietrzu

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48 – 130 Kietrz.

 

II. Określenie stanowiska:

Stanowisko urzędnicze : młodszy referent ds. kadr i archiwum, załącznik nr 3, II tabela D stanowisk wspólnych dla wszystkich urzędów – Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 r., w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1102.).

Nazwa stanowiska: młodszy referent ds. kadr i archiwum

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat

Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2024 r.

Okres zawarcia pierwszej umowy: 3 miesiące.

 

III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata

  • obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U z 2024 r. poz. 1135);
  • wykształcenie średnie z maturą;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym;
  • nieposzlakowana opinia;
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks Pracy, o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Prezesa Rady ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej.

 

 

IV. Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość programów kadrowo-płacowych;
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania ich w praktyce,
  • znajomość obsługi komputera – w tym programów użytkowych: Microsoft Office/WORD, Excel;
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, samodzielność i organizacja pracy, kultura osobista, zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność właściwej organizacji pracy, zdolności analityczne
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres.
  • mile widziane referencje.

 

V. Główne zadania na stanowisku młodszego referenta ds. kadr i archiwum

  • Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu Miejskiego w Kietrzu
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunków pracy
  • Przestrzeganie terminów dotyczących świadczeń należnych pracownikom oraz przestrzeganie terminów BHP i badań lekarskich
  • Prowadzenie list obecności, ewidencji urlopu, zwolnień, nadgodzin oraz wyjść
  • Zaopatrywanie, zakup materiałów i pomocy biurowych oraz artykułów higienicznych i artykułów do sprzątania
  • Prowadzenie archiwum zakładowego
  • Przygotowywanie akt do archiwum zakładowego
  • Opracowywanie projektu planu budżetu w zakresie prowadzonych zadań
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych zadań do Głównego Urzędu Statystycznego
  • Prowadzenie spraw związanych z PFRON
  • Prowadzenie rejestru umów,  ewidencji pieczęci urzędowych
  • Organizacja i ewidencja szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Kietrzu
  • Nadzór nad pracownikami z robót interwencyjnych, publicznych i z prac społecznie - użytecznych

 

VI. Warunki pracy na stanowisku

  • Budynek piętrowy, 4 poziomowy, miejsce pracy usytuowane na 2 piętrze;
  • Brak windy dla osób niepełnosprawnych/sanitariat niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
  • Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin;
  • Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem;
  • Praca jednozmianowa świadczona w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu
  • Miejsce pracy: Urząd Miejski w Kietrz, ul. 3 maja 1, 48-130 Kietrz

 

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W sierpniu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys zawodowy (CV);
  • kwestionariusz osobowy kandydata;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych- (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781).

 

 

Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781)”;

 

 

 IX. oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści:

Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym, że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja1, 48 – 130 Kietrz, REGON 000530324.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail: 
  3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Miejski
    w Kietrzu na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit.a RODO).
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
    na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
    tj. podmiot świadczący usługi  IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
  6. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Kietrzu. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania  określonych w art. 18 RODO.
  8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
  9. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Miejski w Kietrzu.”
  10. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata

 

 X. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

 

  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko młodszego referent ds. kadr i archiwum w Urzędzie Miejskim w Kietrzu” osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz, w terminie do dnia 11.10.2024 r., do godz. 14.00 (decyduje data i godzina wpływu do urzędu).
  • Oferty, które wpłyną po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
  • Etapy postępowania:
  • I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym;
  1. Informacja o wynikach I etapu o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu.
  2. Poinformowania dopuszczonych do II etapu kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej).
  • II etap- rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

 

XI. Informacje dodatkowe.

 

  • Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na:
  1. stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.kietrz.pl );
  2. tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kietrzu przy ul. 3 Maja 1.
  • Burmistrz Kietrza ma prawo odwołać przeprowadzenie naboru bez podania przyczyn. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 77-485-43-56 w. 27.

 

PLIKI DO POBRANIA:


1. PDFZarządzenie Burmistrza Kietrza z 24.07.2024 r.pdf (2,11MB)


2. DOCXOgłoszenie naboru na konkurs na stanowisko młodszego referenta ds. kadr i archiwum.docx (22,65KB)


3. DOCXKwestionariusz osobowy.docx (17,63KB)


4. DOCOswiadczenia kandydata.doc (33,50KB)