Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZAWIADOMIENIE-OBWIESZCZENIE

ZAWIADOMIENIE-OBWIESZCZENIE
o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Stosownie do art. 30 oraz art. 33 ust.1 oraz art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1112) informuję o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na:

Budowie wolnostojącej elektrowni fotowoltaicznej „Dzierżysław" o mocy do 4 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zapewniającą poprawną pracę oraz zabezpieczającą mienie zlokalizowanego na działkach ew. 289/1 i 289/2 obręb Dzierżysław, gmina Kietrz, powiat głubczycki, województwo opolskie.

Przedmiotowe postępowanie wszczęto na wniosek spółki RRSP 33 Sp. z o. o., ul. Białostocka 20/45, 03-741 Warszawa, reprezentowanej przez Pana Marka Krasa- członka zarządu.

Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu daty i godziny, tj. wnioskiem i raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji Urzędu Miejskiego w Kietrzu przy ul. 3 Maja 1, pok. nr 23 lub 24, w poniedziałki od 8301630, od wtorku do czwartku w godz. od 800 do 1500 oraz w piątki od 800-1330 oraz o możliwości składania uwag i wniosków do Referatu Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji Urzędu Miejskiego w Kietrzu w terminie 30 dni, tj. od 15 sierpnia 2024 r. do 13 września 2024 r. (włącznie). Treść raportu o oddziaływaniu ww. przedsięwzięcia na środowisko umieszczona jest również na stronie bip.kietrz.pl, w zakładce Ochrona Środowiska- Postępowania w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych.

Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu w siedzibie organu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail:

 

Informacja do publicznej wiadomości

Zgodnie z art. 35 wyżej cytowanej ustawy uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu określonego w niniejszym obwieszczeniu pozostaną bez rozpatrzenia.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia oraz do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Kietrza. Do złożonych w terminie uwag i wniosków Burmistrz Kietrza odniesie się w uzasadnieniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Organami właściwymi do wydania opinii są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Opolu, Dyrektor Zarządu Zlewni w Gliwicach Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Głubczycach. Organami właściwymi do dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Opolu oraz Dyrektor Zarządu Zlewni w Gliwicach Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kietrz: bip.kietrz.pl i na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Kietrzu.


PLIKI DO POBRANIA:


1. PDFZawiadomienie- obwieszczenie.pdf (743,28KB)


2. PDFRAPORT_OOS.pdf (52,36MB)


3. PDFZał. graficzny 7.1-1-budowa.pdf (16,13MB)


4. PDFZał. graficzny 7.1-2-funkcjonowanie_dzień.pdf (6,84MB)


5. PDFZał. graficzny 7.1-3-funkcjonowanie_noc.pdf (6,79MB)


6. PDFZał. graficzny 7.1-4-likwidacja.pdf (16,13MB)


7. PDF01_1_Lokalizacja.pdf (3,98MB)


8. PDF01_2_Lokalizacja_Satelitarna.pdf (2,82MB)


9. PDF04_2_1_Projekt_Zagospodarowania.pdf (2,65MB)


10. PDF05_1_1_Warunki_Geologiczne.pdf (3,27MB)


11. PDF05_1_2_Warunki_Wodne.pdf (3,32MB)


12. PDF05_1_3_Chronione.pdf (2,69MB)


13. PDFZałącznik graficzny nr 7.5-1 - Dwutlenek azotu.pdf (2,77MB)


14. PDFZałącznik graficzny nr 7.5-2 - Pył zawieszony PM2.5.pdf (2,78MB)


15. PDF01_Postanowienie Burmistrza.pdf (1,93MB)


16. PDF02_Postanowienie RDOŚ.pdf (6,71MB)


17. PDF03_RWMs_Opole_tlo 140.pdf (1,28MB)


18. PDF04_Karta katalogowa transformator 6500 kVA 15_08.pdf (1,28MB)


19. PDF05_Huawei_SUN2000-105KTL-H1.pdf (1,86MB)


20. PDF06_SPS HE 100 to 800 KVA.pdf (1,19MB)


21. PDFDokumentacja fotograficzna.pdf (3,07MB)


22. TXTbudowa.TXT (2,45MB)


23. PDFCharakterystyka_źródeł-budowa.pdf (48,91KB)


24. PDFCharakterystyka_źródeł-funkcjonowanie.pdf (60,55KB)


25. PDFCharakterystyka_źródeł-likwidacja.pdf (48,94KB)


26. TXTfunkcjonowanie_dzień.TXT (2,45MB)


27. TXTfunkcjonowanie_noc.TXT (2,44MB)


28. PDFGodzinowy_poziom_mocy-budowa.pdf (39,12KB)


29. PDFGodzinowy_poziom_mocy-funkcjonowanie.pdf (47,26KB)


30. PDFGodzinowy_poziom_mocy-likwidacja.pdf (39,13KB)


31. TXTlikwidacja.TXT (2,45MB)


32. TXTlikwidacja.TXT (2,45MB)


33. JPEGOświadczenie.jpeg (83,73KB)