Zarządzenie nr 120/2024 Burmistrza Kietrza z dnia 24.07.2024 r.
Zarządzenie nr 120/2024
Burmistrza Kietrza
z dnia 24.07.2024 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. planowania przestrzennego i budownictwa w Urzędzie Miejskim w Kietrzu
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zmian.), art. 11, ust. 1 oraz 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530, z 2024 r.poz. 721.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent ds. planowania przestrzennego
i budownictwa w Urzędzie Miejskim w Kietrzu.
§ 2.
Tryb przeprowadzania konkursu oraz tryb działania komisji został określony w Regulaminie organizowania i trybu przeprowadzania naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, wprowadzony zarządzeniem nr 24/2016 Burmistrza Kietrza z dnia 16.03.2016 r.
§ 3.
Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Ogłoszenie o naborze pozostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie
na tablicy ogłoszeń w Urzędzie miejskim w Kietrzu, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kietrz (www.bip.kietrz.pl) oraz na stronie internetowej serwisu miejskiego (www.kietrz.pl).
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 120/2024
Burmistrza Kietrza
z dnia 24.07.2024 r.
BURMISTRZ KIETRZA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: : referent ds. planowania przestrzennego i budownictwa w Urzędzie Miejskim w Kietrzu
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48 – 130 Kietrz.
- Określenie stanowiska
Stanowisko urzędnicze : referent ds. planowania przestrzennego i budownictwa, załącznik nr 3, II tabela D stanowisk wspólnych dla wszystkich urzędów – Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 r., w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1102.).
Nazwa stanowiska – : referent ds. planowania przestrzennego i budownictwa
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2024 r.
Okres zawarcia pierwszej umowy: 3 miesiące.
III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata
- obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U z 2022 r.poz. 530, z 2024 r. poz. 721.);
- wykształcenie wyższe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Prezesa Rady ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej.
IV. Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe techniczne;
- doświadczenie zawodowe w branży budowlanej
- znajomość programu Norma PRO lub innego przeznaczonego do kosztorysowania, programu GISON lub innego przeznaczonego do publikowania części graficznych
i opisowych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (MPZP) oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (studium) - umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania ich w praktyce,
- znajomość obsługi komputera – w tym programów użytkowych: Microsoft Office/WORD, Excel;
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, samodzielność i organizacja pracy, kultura osobista, zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność właściwej organizacji pracy, zdolności analityczne
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres.
- mile widziane referencje.
V. Główne zadania na stanowisku referenta ds. planowania przestrzennego i budownictwa
- Prowadzenie całości spraw dotyczących ustawy o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym, w tym:
- wydawanie wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
- prowadzenie rejestru planów miejscowych a także wniosków o ich sporządzenie lub zmianę,
- dokonywanie okresowych ocen skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planu miejscowego i ocena aktualności planu i studium,
- opiniowanie zgodności wstępnych projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących zmian sposobu użytkowania budynków, samowoli budowlanych w zakresie ich zgodności z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- nadzór i kontrola nad zleconymi do sporządzenia decyzjami o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prowadzenie rejestru tych decyzji
- nadzór nad realizacją ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- Prowadzenie czynności związanych z przygotowywaniem i realizacją planów miejscowych oraz studium uwarunkowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy wraz z uzgodnieniami we właściwych organach i jednostkach
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków, a w szczególności:
- prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków
- opracowanie, aktualizacja Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami
- Warunki pracy na stanowisku
- Budynek piętrowy, 4 poziomowy, miejsce pracy usytuowane na 4 piętrze;
- Brak windy dla osób niepełnosprawnych/sanitariat niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin;
- Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem;
- Praca jednozmianowa świadczona w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu
- Miejsce pracy: Urząd Miejski w Kietrz, ul. 3 maja 1, 48-130 Kietrz
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W czerwcu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- życiorys zawodowy (CV);
- kwestionariusz osobowy kandydata;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych- (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781).
Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781)”;
IX. oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści:
Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48 – 130 Kietrz, REGON 000530324.
- Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail:
- Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Miejski
w Kietrzu na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit.a RODO). - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii. - Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Kietrzu. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Miejski w Kietrzu."
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko referent ds. planowania przestrzennego i budownictwa
w Urzędzie Miejskim w Kietrzu” osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kietrzu,
ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz, w terminie do dnia 05.08.2024 r., do godz. 16.30 (decyduje data i godzina wpływu do urzędu). - Oferty, które wpłyną po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Etapy postępowania:
- I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym;
- Informacja o wynikach I etapu o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu.
- Poinformowania dopuszczonych do II etapu kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej).
- II etap- rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
XI. Informacje dodatkowe.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na:
- stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.kietrz.pl );
- tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kietrzu przy ul. 3 Maja 1.
- Burmistrz Kietrza ma prawo odwołać przeprowadzenie naboru bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 77-485-43-56 w. 27.
PLIKI DO POBRANIA:
1. Zarządzenie Burmistrza Kietrza z 24.07.2024 r.pdf (2,11MB)
2. Kwestionariusz osobowy.docx (17,63KB)