Zarządzenie nr 121/2024 Burmistrza Kietrza z dnia 24.07.2024 r.
Zarządzenie nr 121/2024
Burmistrza Kietrza
z dnia 24.07.2024 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Kietrzu
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zmian.), art. 11, ust. 1 oraz 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530, z 2024 r. poz. 721.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze: młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Kietrzu.
§ 2.
Tryb przeprowadzania konkursu oraz tryb działania komisji został określony w Regulaminie organizowania i trybu przeprowadzania naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, wprowadzony zarządzeniem nr 24/2016 Burmistrza Kietrza z dnia 16.03.2016 r.
§ 3.
Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Ogłoszenie o naborze pozostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie miejskim w Kietrzu, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kietrz (bip.kietrz.pl) oraz na stronie internetowej serwisu miejskiego (www.kietrz.pl).
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 121/2024
Burmistrza Kietrza
z dnia 24.07.2024 r.
BURMISTRZ KIETRZA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Kietrzu
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48 – 130 Kietrz.
- Określenie stanowiska
Stanowisko urzędnicze mł. referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego, załącznik
nr 3, II tabela D stanowisk wspólnych dla wszystkich urzędów – Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 r., w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1102.).
Nazwa stanowiska – młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego
Wymiar czasu pracy – 1/2 etatu
Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2024 r.
Okres zawarcia pierwszej umowy: 3 miesiące.
- Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata
- obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530, z 2024 r. poz. 721 )
- wykształcenie średnie z maturą;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, o zarządzaniu kryzysowym.
IV. Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe;
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania ich w praktyce,
- znajomość obsługi komputera – w tym programów użytkowych: Microsoft Office/WORD, Excel;
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dyspozycyjność, samodzielność i organizacja pracy, kultura osobista, zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność właściwej organizacji pracy, zdolności analityczne
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres.
V. Główne zadania na stanowisku młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym;
- Prowadzenie rejestracji i kwalifikacji wojskowej;
- Przygotowanie i realizowanie przedsięwzięć obrony cywilnej na terenie Gminy;
- Planowanie, koordynacja i realizacja zadań obronnych w Gminie.
Szczegółowe zadania zostaną określone w zakresie czynności pracownika.
VI. Warunki pracy na stanowisku
- Budynek piętrowy, 4 poziomowy, miejsce pracy usytuowane na 2 piętrze;
- Brak windy dla osób niepełnosprawnych/sanitariat niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- Praca przy komputerze;
- Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem;
- Praca jednozmianowa świadczona w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu
- Miejsce pracy: Urząd Miejski w Kietrz, ul. 3 maja 1, 48-130 Kietrz
VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W czerwcu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- życiorys zawodowy (CV);
- kwestionariusz osobowy kandydata;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych- (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781).
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ( data + podpis + za zgodność z oryginałem).
Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781)”;
IX. oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści:
Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja1, 48 – 130 Kietrz, REGON 000530324.
- Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail:
- Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Miejski
w Kietrzu na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit.a RODO). - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii. - Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Kietrzu. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Miejski w Kietrzu.”
- Wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Kietrzu” osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kietrzu,
ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz, w terminie do dnia 09.08. 2024 r., do godz. 14:00 (decyduje data i godzina wpływu do urzędu). - Oferty, które wpłyną po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Etapy postępowania:
- I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym;
- Informacja o wynikach I etapu o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu.
- Poinformowania dopuszczonych do II etapu kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej).
- II etap- rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
XI. Informacje dodatkowe.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na:
a) stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.kietrz.pl );
b) tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kietrzu przy ul. 3 Maja 1.
2. Burmistrz Kietrza ma prawo odwołać przeprowadzenie naboru bez podania przyczyn.
PLIKI DO POBRANIA:
1. Zarzadzenie Burmistrza Kietrza z dnia 24.07.2024 r.pdf (1,86MB)
2. Oswiadczenia kandydata.doc (33,00KB)