Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie nr 121/2024 Burmistrza Kietrza z dnia 24.07.2024 r.

Zarządzenie nr 121/2024

Burmistrza Kietrza

z dnia 24.07.2024 r.

 

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Kietrzu

 

            Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zmian.), art. 11, ust. 1 oraz 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530, z 2024 r. poz. 721.) zarządzam, co następuje:

§ 1.

Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze: młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Kietrzu.

§ 2.

Tryb przeprowadzania konkursu oraz tryb działania komisji został określony w Regulaminie organizowania i trybu przeprowadzania naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, wprowadzony zarządzeniem nr 24/2016 Burmistrza Kietrza z dnia 16.03.2016 r.

§ 3.

Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 4.

Ogłoszenie o naborze pozostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie miejskim w Kietrzu, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kietrz (bip.kietrz.pl) oraz na stronie internetowej serwisu miejskiego (www.kietrz.pl).

§ 5.

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 


        Załącznik nr 1

        do Zarządzenia nr 121/2024

        Burmistrza Kietrza

        z dnia 24.07.2024 r.

BURMISTRZ KIETRZA

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Kietrzu

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48 – 130 Kietrz.

 

  1. Określenie stanowiska

Stanowisko urzędnicze mł. referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego, załącznik
nr 3, II tabela D stanowisk wspólnych dla wszystkich urzędów – Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 r., w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1102.).

      Nazwa stanowiska – młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego

Wymiar czasu pracy – 1/2 etatu

Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2024 r.

Okres zawarcia pierwszej umowy: 3 miesiące.

 

  1. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata
  1. obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530, z 2024 r. poz. 721 )
  2. wykształcenie średnie z maturą;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, o zarządzaniu kryzysowym.

 

      IV. Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe;
  2. umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania ich w praktyce,
  3. znajomość obsługi komputera – w tym programów użytkowych: Microsoft Office/WORD, Excel;
  4. łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dyspozycyjność, samodzielność i organizacja pracy, kultura osobista, zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność właściwej organizacji pracy, zdolności analityczne
  5. umiejętność pracy w zespole,
  6. odporność na stres.

 

       V. Główne zadania na stanowisku młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego

  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym;
  2. Prowadzenie rejestracji i kwalifikacji wojskowej;
  3. Przygotowanie i realizowanie przedsięwzięć obrony cywilnej na terenie Gminy;
  4. Planowanie, koordynacja i realizacja zadań obronnych w Gminie.

Szczegółowe zadania zostaną określone w zakresie czynności pracownika.

       VI. Warunki pracy na stanowisku

  1. Budynek piętrowy, 4 poziomowy, miejsce pracy usytuowane na 2 piętrze;
  2. Brak windy dla osób niepełnosprawnych/sanitariat niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
  3. Praca przy komputerze;
  4. Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem;
  5. Praca jednozmianowa świadczona w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu
  6. Miejsce pracy: Urząd Miejski w Kietrz, ul. 3 maja 1, 48-130 Kietrz

 

     VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W czerwcu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

 

     VIII. Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kwestionariusz osobowy kandydata;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych- (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781).

 

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ( data + podpis + za zgodność z oryginałem).

 

Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781)”;

 

        IX. oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści:

Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym, że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja1, 48 – 130 Kietrz, REGON 000530324.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail:
  3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Miejski
    w Kietrzu na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit.a RODO).
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
    na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych,
    tj. podmiot świadczący usługi  IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
  6. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Kietrzu. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania  określonych w art. 18 RODO.
  8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
  9. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Miejski w Kietrzu.”
  10. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.

 

        X. Miejsce i termin złożenia dokumentów

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko młodszy referent ds. obronnych i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Kietrzu” osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kietrzu,
    ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz, w terminie do dnia  09.08. 2024 r., do godz. 14:00 (decyduje data i godzina wpływu do urzędu).
  2. Oferty, które wpłyną po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
  3. Etapy postępowania:
  1. I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym;
  2. Informacja o wynikach I etapu o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu.
  3. Poinformowania dopuszczonych do II etapu kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej).
  4. II etap- rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

 

       XI. Informacje dodatkowe.

  1. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na:

           a) stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.kietrz.pl );

           b) tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kietrzu przy ul. 3 Maja 1.

 

     2. Burmistrz Kietrza ma prawo odwołać przeprowadzenie naboru bez podania przyczyn.


PLIKI DO POBRANIA:


1. PDFZarzadzenie Burmistrza Kietrza z dnia 24.07.2024 r.pdf (1,86MB)


2. DOCOswiadczenia kandydata.doc (33,00KB)


3. DOCXKwestionariusz osobowy.docx (17,63KB)