Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
W dniu 28 maja 2024 roku Burmistrz Kietrza przedstawił Radzie Miejskiej w Kietrzu raport o stanie Gminy Kietrz za 2023 rok.
Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata na sesji Rady Miejskiej w Kietrzu w dniu 18 czerwca 2024 roku, w której oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Kietrz. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska w Kietrzu przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kietrzu pisemne zgłoszenie zawierające: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających mu poparcia.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja – a więc 17 czerwca 2024 roku (poniedziałek). Zgłoszenia mieszkańców Gminy Kietrz przyjmowane będą w Biurze Rady.
Przewodniczący Rady
Miejskiej w Kietrzu
/-/ Stanisław Babiniec
Raport o stanie Gminy Kietrz za 2023 rok.pdf (2,15MB)
Zarządzenie Nr 85-2024 Burmistrza Kietrza z dnia 28 maja 2024 r. w sprawie przedstawienia raportu o stanie Gminy Kietrz za rok 2.pdf (492,98KB)