Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem

Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem

 

W dniu 28 maja 2024 roku Burmistrz Kietrza przedstawił Radzie Miejskiej w Kietrzu raport o stanie Gminy Kietrz za 2023 rok.

Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata na sesji Rady Miejskiej w Kietrzu w dniu 18 czerwca 2024 roku, w której oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Kietrz. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska w Kietrzu przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.

Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kietrzu pisemne zgłoszenie zawierające: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających mu poparcia.

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja – a więc 17 czerwca 2024 roku (poniedziałek). Zgłoszenia mieszkańców Gminy Kietrz przyjmowane będą w Biurze Rady.

 

Przewodniczący Rady
Miejskiej w Kietrzu

/-/ Stanisław Babiniec


PDFRaport o stanie Gminy Kietrz za 2023 rok.pdf (2,15MB)
PDFZarządzenie Nr 85-2024 Burmistrza Kietrza z dnia 28 maja 2024 r. w sprawie przedstawienia raportu o stanie Gminy Kietrz za rok 2.pdf (492,98KB)