Zarządzenie nr 86/2020 Burmistrza Kietrza z 11 września 2020r.
Zarządzenie nr 86/2020
Burmistrza Kietrza
z 11 września 2020r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Kietrzu
Na podstawie art. 33, ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r., poz.713,1378), art. 11, ust. 1 oraz 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019, poz.1282).
zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Kietrzu.
§ 2.
Tryb przeprowadzenia konkursu oraz tryb działania komisji został określony w Regulaminie organizowania i trybu przeprowadzania naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, wprowadzony zarządzeniem nr 24/2016 Burmistrza Kietrza z dnia 16.03.2016 r.
§ 3.
Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Ogłoszenie o naborze zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kietrz (www.bip.kietrz.pl) oraz na stronie internetowej serwisu miejskiego (www.kietrz.pl).
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ KIETRZA
/-/ mgr Dorota Przysiężna - Bator
Załącznik
do Zarządzenia nr 86/2020
Burmistrza Kietrza
z dnia 11 września 2020r.
BURMISTRZ KIETRZA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Kietrzu
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz.
- Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze – referent ds. gospodarki nieruchomościami, załącznik nr 3, II Tabela D stanowisk wspólnych dla wszystkich urzędów – Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r., w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j.: Dz. U. 2018, poz. 936 z późn.zm.)
Nazwa stanowiska: pracownik ds. gospodarki nieruchomościami
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat.
Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2020 r.
Okres zawarcia pierwszej umowy: 3 miesiące.
- Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata
- obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11, ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych ( t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.);
- wykształcenie co najmniej średnie z maturą; preferowane - administracja, geodezja;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami;
- znajomość ustawy o własności lokali;
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- znajomość obsługi komputera – Microsoft Office/WORD, Excel;
- Wymagania dodatkowe.
- 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z geodezją lub gospodarką nieruchomościami
- umiejętność identyfikacji nieruchomości w terenie
- doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania ich w praktyce;
- umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, samodzielność i organizacja pracy, kultura osobista
- odporność na stres.
- Główne zadania na stanowisku referenta ds. gospodarki nieruchomościami:
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami mienia gminy;
- prowadzenie spraw związanych z tworzeniem zasobu nieruchomości gminy (nabywanie w obrocie cywilno-prawnym, wykonywanie prawa pierwokupu, regulacje stanów prawnych);
- prowadzenie ewidencji nieruchomości mienia gminy;
- prowadzenie spraw zbycia nieruchomości z zasobu mienia gminy ( sprzedaży: gruntów, budynków, lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, zbycia: użytkowania wieczystego na rzecz dotychczasowych użytkowników gruntu;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na czasowe zajęcie terenu i inwestowanie w granicach nieruchomości gminy oraz umieszczania infrastruktury technicznej w gruncie;
- prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem służebności gruntowych i służebności przesyłu;
- prowadzenie spraw związanych z oddawaniem nieruchomości mienia gminy w trwały zarząd;
- Warunki pracy na stanowisku
- budynek piętrowy, 4. poziomowy, miejsce pracy usytuowane na 1. poziomie;
- brak windy dla osób niepełnosprawnych/sanitariat niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin; praca w terenie;
- bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy;
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miejskiego w Kietrzu;
- praca jednozmianowa świadczona w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W sierpniu 2020 r., (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty.
- list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
- życiorys zawodowy (cv);
- kwestionariusz osobowy kandydata;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku ;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych – (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781). Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781)”;
- oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści:
Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja1, 48 – 130 Kietrz, REGON 000530324.
- Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail: biuro@centrumcyfryzacji.pl
- Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Miejski
w Kietrzu na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit.a RODO). - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
- Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Kietrzu. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Miejski w Kietrzu.”
- wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.
- Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Kietrzu” osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, 48-130 Kietrz, ul. 3 Maja 1, w terminie do dnia 25.09.2020 r., do godz. 14.00 (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).
- Oferty, które wpłyną po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
- Etapy postępowania:
- I - sprawdzenie ofert pod względem formalnym;
- informacja o wynikach I etapu o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu;
- poinformowanie dopuszczonych do II etapu kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej).
- II – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
- Informacje dodatkowe.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządu terytorialnego, umowę o pracę zawiera się na czas określony. W czasie trwania umowy na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą, kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika na czas nieokreślony.
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na:
- stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.kietrz.pl);
- stronie internetowej Urzędu Miejskiego (www.kietrz.pl);
- tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przy ul. 3 Maja 1;
- Burmistrz Kietrza ma prawo odwołać przeprowadzenie naboru bez podania przyczyn;
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 77 485 43 56 wew. 27.
Oswiadczenia kandydata.doc (25,50KB)
kwestionariusz osobowy.doc (38,00KB)