Zarządzenie nr 76/2024 Burmistrza Kietrza z dnia 14.05.2024 r.
Zarządzenie nr 76/2024
Burmistrza Kietrza
z dnia 14.05.2024 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze — mł. referent ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Kietrzu
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz.U.2024 r. poz. 609), art. 11, ust. 1 oraz 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz.0 z 2022 r. poz. 530) zarządzam, co następuje:
§1.
Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze: mł. referent ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Kietrzu.
§2.
Tryb przeprowadzania konkursu oraz tryb działania komisji został określony w Regulaminie organizowania i trybu przeprowadzania naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, wprowadzony zarządzeniem nr 24/2016 Burmistrza Kietrza z dnia 16.03.2016 r.
§3
Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Ogłoszenie o naborze pozostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablic ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kietrz (bip.kietrz.pl)
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. BURMISTRZA
mgr Aneta Kopeczek
Sekretarz Gminy
Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 76/2024 Burmistrza Kietrza
z dnia 14.05.2024 r.
BURMISTRZ KIETRZA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: mł. referent ds. księgowości budżetowej
w Urzędzie Miejskim w Kietrzu
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48 — 130 Kietrz.
II. Określenie stanowiska
Stanowisko urzędnicze mł. referent ds. księgowości budżetowej, załącznik nr 3, II tabela D stanowisk wspólnych dla wszystkich urzędów — Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r., w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U.2021 r. poz 1960).
Nazwa stanowiska — mł. referent ds. księgowości budżetowej
Wymiar czasu pracy — I/I etat
Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2024 r.
Okres zawarcia pierwszej umowy: 3 miesiące.
III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata
- obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz.0 z 2022 r. poz. 530);
- wykształcenie średnie z maturą;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o rachunkowości, o ochronie danych osobowych, Rozporz4dzenie Prezesa Rady ivlinistrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej;
IV. Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne;
- doświadczenie zawodowe w prowadzeniu księgowości budżetowej,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania ich w praktyce,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w szczególności Word i Excel,
- wiedza z zakresu funkcjonowania oświaty w gminie Kietrz,
- predyspozycje osobowościowe, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, terminowość, komunikatywność, umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, odporność na stres,
- mile widziane referencje.
V. Główne zadania na stanowisku młodszy referent ds. księgowości budżetowej
- Prowadzenie jednostkowych ksiąg rachunkowych, w tym dekretowanie dowodów księgowych, bieżące prowadzenie ewidencji, uzgadnianie sald, prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami i innymi podmiotami.
- Prowadzenie obsługi finansowej jednostek/rejestrów, w tym wykonywanie dyspozycji płatniczych.
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki/rejestru.
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
- operacji gospodarczych i finansowych jednostki/rejestru.
- Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych jednostek/rejestrów.
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych i budżetowych.
- Wprowadzenie, prowadzenie i weryfikacja prawidłowości ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych na podstawie umów, zamówień i innych dokumentów powodujących powstanie zobowiązań finansowych jednostek oświatowych oraz w zakresie prowadzonych rejestrów.
- Przygotowywanie materiałów do opracowywania projektów budżetów.
- Przygotowywanie informacji z wykonania budżetów jednostek/rejestrów.
- Przygotowywanie zarządzeń z zakresu budżetu jednostek i prowadzonych rejestrów.
- Sporządzanie analiz, wykazów i informacji w sprawach objętych zakresem czynności.
- Pełne przestrzeganie instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych.
- Przygotowywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
VI. Warunki pracy na stanowisku
- Budynek piętrowy, 4 poziomowy, miejsce pracy usytuowane na 3 piętrze;
- Brak windy dla osób niepełnosprawnych/sanitariat niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin;
- Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem;
- Praca jednozmianowa świadczona w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu
- Miejsce pracy: Urząd Miejski w Kietrz, ul. 3 maja 1, 48-130 Kietrz
VII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W kwietniu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VIII.Wymagane dokumenty
- list motywacyjny;
- życiorys zawodowy (CV);
- kwestionariusz osobowy kandydata;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych- (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781).
Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781)”;
- Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści:
Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja1, 48 – 130 Kietrz, REGON 000530324.
- Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail:
- Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Miejski
w Kietrzu na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit.a RODO). - Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem. - Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
- Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Kietrzu. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Miejski w Kietrzu.”
- Wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko mł. referent ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Kietrzu” osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz, w terminie do dnia 27.05.2024 r., do godz. 16.30 (decyduje data i godzina wpływu do urzędu).
- Oferty, które wpłyną po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Etapy postępowania:
- I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym;
- Informacja o wynikach I etapu o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu.
- Poinformowania dopuszczonych do II etapu kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej).
- II etap- rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
- Informacje dodatkowe.
- Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na:
- stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.kietrz.pl );
- tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kietrzu przy ul. 3 Maja 1.
- Burmistrz Kietrza ma prawo odwołać przeprowadzenie naboru bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 77-485-43-56 w. 27.
DO POBRANIA:
1. kwestionariusz-osobowy.docx (16,63KB)
2. oswiadczenia-kandydata.doc (33,00KB)
3. Zarządzenie nr 76/2024 Burmistrza Kietrza z dnia 14.05.2024 r. (2,18MB)