Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie nr 76/2024 Burmistrza Kietrza z dnia 14.05.2024 r.

Zarządzenie nr 76/2024
Burmistrza Kietrza
z dnia 14.05.2024 r.

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze — mł. referent ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Kietrzu

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz.U.2024 r. poz. 609), art. 11, ust. 1 oraz 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz.0 z 2022 r. poz. 530) zarządzam, co następuje:


§1.

Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze: mł. referent ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Kietrzu.


§2.

Tryb przeprowadzania konkursu oraz tryb działania komisji został określony w Regulaminie organizowania i trybu przeprowadzania naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, wprowadzony zarządzeniem nr 24/2016 Burmistrza Kietrza z dnia 16.03.2016 r.


§3

Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 4.

Ogłoszenie o naborze pozostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablic ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Kietrzu, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kietrz (bip.kietrz.pl)


§ 5

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.


§ 6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z up. BURMISTRZA
mgr Aneta Kopeczek
Sekretarz Gminy


 

Załącznik nr 1
do Zarządzenia nr 76/2024 Burmistrza Kietrza
z dnia 14.05.2024 r.

 

BURMISTRZ KIETRZA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: mł. referent ds. księgowości budżetowej
w Urzędzie Miejskim w Kietrzu

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48 — 130 Kietrz.

II. Określenie stanowiska

Stanowisko urzędnicze mł. referent ds. księgowości budżetowej, załącznik nr 3, II tabela D stanowisk wspólnych dla wszystkich urzędów — Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r., w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U.2021 r. poz 1960).

Nazwa stanowiska — mł. referent ds. księgowości budżetowej

Wymiar czasu pracy — I/I etat

Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2024 r.

Okres zawarcia pierwszej umowy: 3 miesiące.

III. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata

  1. obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz.0 z 2022 r. poz. 530);
  2. wykształcenie średnie z maturą;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o rachunkowości, o ochronie danych osobowych, Rozporz4dzenie Prezesa Rady ivlinistrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej;

IV. Wymagania dodatkowe

  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne;
  2. doświadczenie zawodowe w prowadzeniu księgowości budżetowej,
  3. znajomość obowiązujących przepisów prawa: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
  4. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
  5. umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania ich w praktyce,
  6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w szczególności Word i Excel,
  7. wiedza z zakresu funkcjonowania oświaty w gminie Kietrz,
  8. predyspozycje osobowościowe, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, terminowość,  komunikatywność,        umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, odporność na stres,
  9. mile widziane referencje.

V. Główne zadania na stanowisku młodszy referent ds. księgowości budżetowej

  1. Prowadzenie jednostkowych ksiąg rachunkowych, w tym dekretowanie dowodów księgowych, bieżące prowadzenie ewidencji, uzgadnianie sald, prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami i innymi podmiotami.
  2. Prowadzenie obsługi finansowej jednostek/rejestrów, w tym wykonywanie dyspozycji płatniczych.
  3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki/rejestru.
  4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
  5. operacji gospodarczych i finansowych jednostki/rejestru.
  6. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych jednostek/rejestrów.
  7. Przygotowywanie sprawozdań finansowych i budżetowych.
  8. Wprowadzenie, prowadzenie i weryfikacja prawidłowości ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych na podstawie umów, zamówień i innych dokumentów powodujących powstanie zobowiązań finansowych jednostek oświatowych oraz w zakresie prowadzonych rejestrów.
  9. Przygotowywanie materiałów do opracowywania projektów budżetów.
  10. Przygotowywanie informacji z wykonania budżetów jednostek/rejestrów.
  11. Przygotowywanie zarządzeń z zakresu budżetu jednostek i prowadzonych rejestrów.
  12. Sporządzanie analiz, wykazów i informacji w sprawach objętych zakresem czynności.
  13. Pełne przestrzeganie instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych.
  14. Przygotowywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i archiwalną.

VI. Warunki pracy na stanowisku

  1. Budynek piętrowy, 4 poziomowy, miejsce pracy usytuowane na 3 piętrze;
  2. Brak windy dla osób niepełnosprawnych/sanitariat niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
  3. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin;
  4. Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem;
  5. Praca jednozmianowa świadczona w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kietrzu
  6. Miejsce pracy: Urząd Miejski w Kietrz, ul. 3 maja 1, 48-130 Kietrz

VII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W kwietniu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VIII.Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys zawodowy (CV);
  3. kwestionariusz osobowy kandydata;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ( zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych- (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 1781).

 

Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019, poz. 1781)”;

 

  1. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści:

Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym, że:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja1, 48 – 130 Kietrz, REGON 000530324.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e-mail:
  3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Miejski
    w Kietrzu na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit.a RODO).
  4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
    na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Odbiorcą danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi  IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
  6. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Kietrzu. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania  określonych w art. 18 RODO.
  8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
  9. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Miejski w Kietrzu.”
  1. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.
  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko mł. referent ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Kietrzu” osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Kietrzu (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz, w terminie do dnia 27.05.2024 r., do godz. 16.30 (decyduje data i godzina wpływu do urzędu).
  2. Oferty, które wpłyną po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
  3. Etapy postępowania:
  1. I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym;
  2. Informacja o wynikach I etapu o kandydatach spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu.
  3. Poinformowania dopuszczonych do II etapu kandydatów o terminie rozmowy kwalifikacyjnej (Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej).
  4. II etap- rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

 

  1. Informacje dodatkowe.
  1. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na:
  1. stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.kietrz.pl );
  2. tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kietrzu przy ul. 3 Maja 1.
  1. Burmistrz Kietrza ma prawo odwołać przeprowadzenie naboru bez podania przyczyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 77-485-43-56 w. 27.

DO POBRANIA:

1. DOCXkwestionariusz-osobowy.docx (16,63KB)
2. DOCoswiadczenia-kandydata.doc (33,00KB)
3. PDFZarządzenie nr 76/2024 Burmistrza Kietrza z dnia 14.05.2024 r. (2,18MB)