Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie Gminy oraz zasad zgłaszania mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
W dniu 31 maja 2023 roku Burmistrz Kietrza przedstawił Radzie Miejskiej w Kietrzu raport o stanie Gminy Kietrz za 2022 rok.
Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata na sesji Rady Miejskiej w Kietrzu w dniu 27 czerwca 2023 roku, w której oprócz radnych będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Kietrz. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska w Kietrzu przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kietrzu pisemne zgłoszenie zawierające: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających mu poparcia.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja – a więc 26 czerwca 2023 roku (poniedziałek). Zgłoszenia mieszkańców Gminy Kietrz przyjmowane będą w Biurze Rady.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Kietrzu
/-/ Stanisław Babiniec