DYREKTOR MIEJSKO – GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W KIETRZU ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze INSPEKTORA ds. KULTURY w Wiejskim Domu Kultury w Nowej Cerekwi
DYREKTOR MIEJSKO – GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W KIETRZU
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
INSPEKTORA ds. KULTURY
w Wiejskim Domu Kultury w Nowej Cerekwi
ul. Raciborska 54
48 – 130 Kietrz
Kandydat na ww. stanowisko powinien spełniać wymagania określone w art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. nr 223, poz. 1458 ze zmianami)
- Podstawowe wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i co najmniej 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
- Dodatkowe wymagania:
- preferowane wykształcenie wyższe: pedagogika – specjalność animacja kultury i arteterapia, pedagogika kulturalno – oświatowa, edukacja artystyczna,
- doświadczenie zawodowe w realizacji zajęć kulturalnych z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi,
- umiejętność współpracy z ludźmi, łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
- umiejętność sprawnego planowania i organizowania swej pracy,
- odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.
- Do zakresu zadań na tym stanowisku należeć będzie głównie:
- merytoryczny, administracyjny i gospodarczy nadzór nad funkcjonowaniem Wiejskiego Domu Kultury w Nowej Cerekwi,
- upowszechnianie kultury i prowadzenie działalności kulturalnej, także w celu integracji społeczności lokalnej,
- prowadzenie wypożyczeń księgozbioru bibliotecznego i troska o jego stan,
- organizowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych, kulturalnych, rozrywkowych dla różnych grup wiekowych, w tym zajęć cyklicznych ujętych w kalendarzu MGOK (np. Lato z Kulturką, Zima z Kulturką, itp.),
- organizowanie warsztatów, konkursów, przeglądów, spotkań, wycieczek, itp.
- współorganizowanie z innymi podmiotami przedsięwzięć społeczno-kulturalnych,
- popularyzowanie i promowanie twórczości amatorskiej i profesjonalnej,
- współpraca z twórcami i stowarzyszeniami oraz instytucjami i organizacjami na rzecz rozwoju i upowszechniania kultury oraz promowania wioski i ziemi kietrzańskiej,
- sporządzanie i archiwizowanie materiałów oraz dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań,
- wykonywanie zadań nieujętych w zakresie czynności zleconych przez Dyrektora.
- Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy: Wiejski Dom Kultury w Nowej Cerekwi,
- stanowisko pracy: inspektor ds. kultury,
- czas pracy: 3/4 etatu.
- Informacje, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury – w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MGOK – w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych – wynosi mniej niż 6%
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu zatrudnienia,
- list motywacyjny,
- koncepcja-plan pracy, dotyczący działalności Wiejskiego Domu Kultury w Nowej Cerekwi,
- kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- kserokopie dokumentów, potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- kserokopie certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (możliwość otrzymania w Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury w Kietrzu),
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
Wymagane dokumenty, tj. list motywacyjny, życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami).”
oraz podpisane.
Wymagane dokumenty, umieszczone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „KONKURS na stanowisko INSPEKTORA ds. KULTURY w WIEJSKIM DOMU KULTURY w Nowej Cerekwi” należy składać do dnia 31 lipca 2020 r. do godz. 15:00 pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Kietrzu, ul. Wojska Polskiego 20, 48 – 130 Kietrz w sekretariacie MGOK w godzinach od 8:00 do 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do MGOK po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Zakończenie konkursu przewiduje się do dnia 14 sierpnia 2020 r. w dwóch etapach:
- sprawdzenie ofert pod względem formalnym,
- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
Komisja powołana przez Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kietrzu dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzygnie o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Kietrzu ul. Wojska Polskiego 20 lub telefonicznie 77 485 44 04, od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 15:00.
Informacja o naborze i jego wynikach zostanie umieszczona:
- na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.kietrz.pl);
- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (www.kietrz.pl);
- na stronie internetowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury (dkkietrz.pl);
- na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kietrzu przy ul. 3 Maja 1;
- w gablocie informacyjnej Miejskiego Domu Kultury w Kietrzu przy ul. Wojska Polskiego 20;
- w gablocie informacyjnej Wiejskiego Domu Kultury w Nowej Cerekwi przy ul. Głubczyckiej 54.
Dyrektor Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Kietrzu
/-/ Wiesław Janicki