Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

PORZĄDEK LIV SESJI RADY MIESJKIEJ W KIETRZU

PORZĄDEK  OBRAD LIV SESJI RADY MIESJKIEJ W KIETRZU

24.11.2022 ROKU (CZWARTEK), GODZINA 14:00

TRYB STACJONARNY

Urząd Miejski w Kietrzu: Duża Sala Konferencyjna

 

 

PORZĄDEK OBRAD:

1. Rozpoczęcie obrad sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu  LII Sesji Rady Miejskiej w Kietrzu, która odbyła się w dniu  27.10.2022 r.

4. Informacje:

4.1 Burmistrza Kietrza o swojej pracy w okresie międzysesyjnym,

4.2 Przewodniczących stałych Komisji Rady o pracy tych komisji w okresie międzysesyjnym.

5. Zapytania, interpelacje radnych i wolne wnioski.

6. Debata o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego w gminie.

7. Podjęcie uchwał:

7.1. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej;

7.2  w sprawie zmian budżetu Gminy Kietrz na rok 2022;

7.3  w sprawie zmiany Uchwały Nr XL/450/2021 Rady Miejskiej w Kietrzu z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Kietrz oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków;

7.4 w sprawie ustalenia stawki za 1 km przebiegu pojazdu, uwzględnianej przy obliczaniu zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży, uczniów oraz rodziców;

7.5. w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Kietrz z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023

7.6 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Pilszcz

7.7 w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie na czas nieoznaczony część nieruchomości niezabudowanej oznaczonej działką nr 592, położonej w Kietrzu przy ul. Słonecznej.

7.8 w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dzieci, warunków częściowego zwolnienia od ponoszenia opłat oraz maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie w Samorządowym Żłobku w Kietrzu

8. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych.

9. Oświadczenia.

10. Informacje bieżące.

11. Zakończenie obrad.