Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
Kietrz, dn. 03.06.2022 r.
WOP.0004.41.2022.MW
Informacja dotycząca przedstawienia przez Burmistrza Kietrza raportu o stanie gminy oraz zasad zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
W dniu 31 maja Burmistrz Kietrza przedstawił Radzie Miejskiej w Kietrzu raport o stanie Gminy Kietrz za rok 2021.
Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata na sesji Rady Miejskiej w Kietrzu w dniu 30 czerwca 2022 r, w której oprócz radnych będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Kietrz. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, Rada Miejska w Kietrzu przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kietrzu pisemne zgłoszenie zawierające: imię
i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca gminy zamierzającego wziąć udział w debacie oraz co najmniej 20 podpisów osób udzielających mu poparcia.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja – a więc 29 czerwca (środa). Zgłoszenia mieszkańców Gminy Kietrz przyjmowane będą w Biurze Rady.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Kietrzu
Stanisław Babiniec
Zarządzenie Raport o stanie gminy za 2021 rok.pdf (498,50KB)
Raport 2021 (1,44MB)